11 Ekim 2011 Salı

Eve dönüş.. sonunda :)

Çok şükür evime dönebildim. 11 gündür Antalya'dayım. Ailemin evinde dietle ilgili bir sorunum olmadı. Sadece bütün hafta hastaydık, hiç yürüş-yüzme aktivitesi yapamadım ama çok dikkat ettim. Ancaak.. Bahsettiğim personel toplantısı çok güzel bir oteldeydi. Ne yazık ki mutfağı harikaydı, harika yemekler ve tatlılar...
Çok yedim itiraf ediyorum. Sadece öğünlerde yedim fazla içmedim, yüzdüm ama tatlılara dayanamadım. Normalde yemediğim tatlıları bile canım çekti. İnternet erişimim olmadığı için de günlerdir yazamıyorum ama yorumlarınızı okudum ve çok mutlu hissettim. Çünkü yapabileceğimi biliyorum kesinlikle yolumdan dönmeyeceğim. Fadiş kesinlikle haklısın ne zaman sosyal bir aktiviteye gitsem dietimi bozuyorum. Ama yeni başladığım doğru beslenme sürecimde öğrenmeyi hedeflediğim ilk konu, aynı şekilde devam etmek. Yemeğe değil :) diete..
Ne yazık ki Pazartesi günü Antalya'da mahsur kaldım. Saatlerce süren havaalanı işkencesi, hava yolu şirketinin B planı olmaması ve krizi idare edememesi sebebiyle yorucu ve stresli bir gün geçirdik. Allahtan yalnız değildim. İş arkadaşlarım da diğer çilekeş insanlar gibi havaalanında 10 saatten fazla mahsur kalmıştı. O sırada yaşanan felaketin boyutunu bilmiyorduk, yazık ki maddi ve can kayıpları yaşanmış..
Neyseki dün akşam sağ salim dönebildik. Bugün itibariyle gayet başarılı bir gün geçirdim (dietim açısından, iş feciydi 600 mail, toplantılar ve yorgunlukla başladım güne..) Öğlen küçük bir porsiyon sebze yemeği yedim, abur cubur yemedim. Akşam da haftasonu şerefine sadece çorba içeceğim. Bu haftasonun yeme etkilerini atlatmalıyım.
Yorgun ama umutluyum..

2 yorum:

yeliz dedi ki...

çok geçmiş olsun arkadaşım. iyi atlatmışsınız. aklıma geldin ama hemen savuşturdum:) diyet süper harika gidiyor. annenin desteği ve gözetimi iyi gelmiştir sana:)

Fatma dedi ki...

Geçmiş olsun, bu arada yazdıklarından iyi olduğunu anlıyorum, daha kararlı ve isteklisin, enerjin taaa buralara kadar geldi. Bravo işte bu önemli olan, bir kaçamak sonrası telafi etmek kendini sıkmadan:)