15 Mayıs 2012 Salı

Tam 1 ay oldu :)

  Evet çok şükür ilk hedefime ulaştım. Sağ salim, aynı istek ve kararlılıkla bir ayımı bitirdim. Ki bu ay gerçekten evren beni çok zorladı, çeşit çeşit sınavlar yolladı ama vazgeçmedim. Biraz yalpaladığım oldu ama ilk fırsatta toparlandım. Hedefimden şaşmak istemiyorum. Değişmek, artık bambaşka bir insan olmak istiyorum. Zaten bir değişim başladı içimde, canımı sıkan durumlardan uzak durmaya, kendimi sürekli oyalamaya çalışıyorum. Önemli olan her zaman bir hedef sahibi olmak, kafayı meşguletmek ki gereksiz şeylere can sıkılmasın. Şuanda 2., 3., 6.,9., ayların geçmesini istiyorum çabucak. Ben gayret etmesem de hızlı geçiyor hayat ama değişimi farketmek istiyorum. Bu arada verdiğim kilo çok fazla değil. 4 kilo. Sağlıklı olan ayda 4-5 kilo vermektir aslında ama eski alışkanlıklarımdan, kafamdaki limitlerden de kurtulmaya çalışıyorum. Çok ünlü bir doktor bana toplam kilonun %10'un bir ayda verilebileceğini ve sorun olmayacağını söylemişti. Kendisine gidiyor olsaydım lezzetsiz yemekler ve açlıkla, iğnelerle 13 kilo vermiş olabilirdim. Amaa bir faydasını göremezdim kaldı ki geçmişte de görmedim. Bu sebeple mutluyum, en kısa zamanda kafamdaki küçük şikayetleri de bitireceğim. Nice ay dönümlerine :))    

1 yorum:

yeliz dedi ki...

4 iyidir:) süperdir! nice 4 14 24 34 44 kiloların da gittiğini göreceğiz inşallah. öpüyorum