19 Temmuz 2013 Cuma

Vazgeçmek yok

Kötü bir huyum var bunca senedir üstesinden gelemediğim. diet yapmayı bıraktığımda kendimle ilgili herşeyi bırakıyorum. İş dışında tebi :) çok şükür işkolik olduğum için iş sorumluluğumu boşlayamıyorum.
Ama aynaya bakmıyorum, sanki daha önce yazmışım gibi geldi bir an eheh neyse uzatmayayım...
Aslında anlatmak istediğim şey dün yemekle ilgili sorunumla tekrar yüzleştiğim an;
ben tamamen içindeki duygusal boşluğu doldurmak için yemek yiyen ve her canı sıkıldığında yada her sevindiğinde yada her kutlamada yada her ödüllendirmede yemek yiyen bir insanım.
Dün akşam nerede dieti bıraktığımı gördüm ve neredeyse bırakıyordum.
Ailemle ilgili konular beni göründüğünden daha çok etkiliyor, aslında kocaman insanlar kendi kararlarını verebilir, plan ve gereğini yapabilirler. Kısa bir konuşma sonrası bir tencere pilavı yedim ve soğuk olarak, keyifli bir yemek değildi. Asla yapmamam gereken bir şey yapıp bir kısmını çıkardım kendimi cezalandırmak ister gibi... KESİNLİKLE tavsiye etmiyorum bir daha yapmayacağım. İnanılmaz tatsız bir durum. Zaten kalorilerinde tamamından kurtulunmuyor, boşuna bir aktivite. Ama ne yaptım bir süre somurttuktan sonra kalktım spora gittim. Sabah da kaldığım yerden devam ettim dietime. Bunu buraya bir daha yapmamak ve beni okuyanlar varsa sakın sakın yapmayın demek için yazdım. Çözüm kesinlikle kısa yollara kaçmak değil.
Önemli olan neyin sebep olduğunu bulmaya çalışmak ve tekrarladığında krizi daha hafif atlatmaya çalışmak. Biliyorum ki bu süreçte bu kriz son olmayacak. 
O tabakları doldurduğumda bilincim kapandı sanki, hiç birşey umurumda değildi. Çok yazık, böyle bütün emeklerim boşa gitti zaten yıllarca.
Ne yapalım hayat bir mücadele benim görevim de şimdilik, bana verilen vücudu korumak ve vazgeçmemek.
Bu akşam endişelendiğim konuları konuşabileceğimizi düşünerek annemleri hemen aramadım önce karnımı doyurdum iyice :) sonra aradım, biraz canım sıkılsa da benim buralardan yapabileceğim birşey yok hayırlısı ile kendileri halledecek, zaten bir yola girdi. Yine biraz surat astım :) ve bloğa yazmaya karar verdim işte buradayım.
Son olarak şeker tehlikesi şimdilik yok gibi görünüyor ama yarın doktora göstereceğim tahlillerimi. Hayırslısı...
Buyrun bu da son halim:

1 yorum:

Fatma dedi ki...

Kolay gelsin, ben de sonuçlarımı aldım, şeker düzelmiş ama tansiyonum takip edilecek, şimdilik tansiyon ilacına başlatmadı doktor. Moral önemli bu süreçte ama işte hayat her zaman stabil, güllük gülistanlık olmuyor, duygularımızı kontrol edebilsek, bazı şeyleri oluruna bırakabilsek hayat daha kolay olacak.