16 Temmuz 2013 Salı

Şeker

İnanılmaz bir panik yaşadım bugün. Aslında dün havuzda yüzerken daha farklı şeyler yazmayı düşünmüştüm :) sanırım içimi dökersem biraz rahatlarım. Bu aralar doktor doktor geziyorum yolun ikinci yarısına geçme psikolojisi sanırım :))) Yıllardır kafama takılmayan şeyleri göstermek için doktora gidiyorum. Akşam doktora yazdığım maile bir cevap geldi ve stres seviyem en üste çıktı. Bu arada yazımı okuyan dostlarım olursa "sadede gel Elvan" derler sanırım bu noktada. Her zamanki endokrin randevum ve cildimde senelerdir olan bir kaç şey için dermatolojide işim vardı. Doktor bazı lekelerin şeker kaynaklı olabileceğini düşünmüştü ben kararsızdım.
Endokrinden gelen son mailde doktor şekerle ilgili ek testler istedi. İşte o an reflümün stres kaynaklı olduğunu hissettim :) bu noktada olay kilom ile ilgili oldu ve çok korktum itiraf ediyorum. Şeker hastası olmayacağımı düşünüyordum sanırım hep, umarım değilimdir tabi. Bakalım tahlil yaptıracağım ve ortaya çıkacak.
Yazıya ilk başladığımda annecim aradı, insanı bazen çok zorluyorlar ama süperler. Beni biraz yatıştırdı diyebilirim. Daha soğukkanlı bakmamı sağladı, biraz :) tabi şeker korkumu söylemedim ama annem benden daha önce başlamıştı korkmaya.
Neyse neler yaptığımı neler düşündüğümü daha sonra anlatırım sadece kilomu söyleyeyim.... 136 Çok fazla biliyorum ama aslında oldukça istikrarlıyım belki 2 senedir blog açık ve o zaman 130 kilo olduğum için adında 130 var. Zaman zaman 130'un altına da düştüm. Hayatımda olmadığım kadar stabil kilom ama keşke 70'lerde, 80'lerde hatta 90'larda bu kadar istikrarlı olabilseydim :)) ne kadar sene gibi görünselerde üstteki rakamlar kilo... ama evet 80'lerden beri kiloluyum....
Okudum az önce çok hüzünlü bitirmişim :) durum çok depresif değil, bu bir mücadele ve vazgeçemeyeceğim bir mücadele.

1 yorum:

Fatma dedi ki...

Çok geçmiş olsun, umarım şeker değilsindir doktorum benden de şeker yüklemesi istedi sonuçlarımı cuma günü alacağım, bende hipogilesimi var ve prediyabetik teşhisi konuldu daha önce umarım diyabet olmamışımdır:(