25 Temmuz 2013 Perşembe

Hedef koymak iyidir ;)

Şuanda bisiklette cardio yapıyorum ve yazmayı deniyorum. Fena değil ikinci cümleme geçtim. Eveeet bisiklet ve yürüme bandında çok sıkılıyorum. Bu sebeple üzerinde tv olan makinelere sahip bir spor salonu seçtim. Malum ulusal medya beni hiç açmıyor bir kaç aydır, tv seyredemiyorum. Derdin bu olsun diyor olabilirsiniz. Doğru bu olsun :) ama 20 dk bisiklet 30 dakika yürüyüşü havalara bakarak yapamıyorum :)
Neyse bugünkü konum aslında çabalanacak yolun bir amaca çıkmasının faydalı olacağı. Yani diyorum ki kendime eğlenceli bir hedef buldum. Evet bir erkek ama ne yazık ki arkadaş :) ama çok şeker bir İspanyol iş arkadaşı. Öğrendim ki bir süre İstanbul'a gelecekmiş Ekimde. Çok heyecanlı. Walla işe yaradı ki mesaiye kalmama rağmen eve gelir gelmez
çıkıp spora geldim. Bunu korumalıyım :)))
Ne yapalım Barcelona'da çektiğim bir fotoyu bunun şerifine ekleyeyim eheheh

4 yorum:

yeliz dedi ki...

Hhhmmm güzel hedef:) kitap okuyamıyor musun? Kitap da epey oyalar aslında

Fatma dedi ki...

Kolay gelsin:))

Unknown dedi ki...

umarım hedeflerinize ulaşırsınız. koşu bandına ağırlık verin :)

Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım çok güzel yazıyorsun.
Umarım hedeflerine kısa sürede ulaşırsın.
Beraber kutlamak için sabırsızlanıyorum :)

Canan