18 Nisan 2012 Çarşamba

İlk sınavımı geçtim :)

Yıllardır ne zaman diete başlasam ilk hafta içinde sabrımı zorlayan bir durumla karşılaşırım. Aslında hepimizin başına gelen bir durumdur bu, bkz."Diete Pazartesi tekrar başlarım" yanılgısı..

Çoğu zaman yenildim itiraf ediyorum. "Bugün biraz yiyeyim akşam devam ederim veya yarın devam ederim dedim ama sonra "Aman yedim bir kere, bir kaç gün yiyeyim özlemişim" diyip, başka bir bahara bıraktım çabalarımı.

Vee bugün sınavı geçtim :)) darısı diğerlerine..

Dietteki 5.günüm(bu arada kendimce 1 haftamı, 1 . ayımı ve diğer ay dönümlerimi kutlamayı düşünüyorum ve tebiki kilomu koruduğum her yıl kutlamak amacım) ve ne oldu 5 yıldızlı bir otelde bölümce organizasyon-workshop yapmaya gittik. Ne tatlılar vardı amaa yemedim bakmadım bile. Hıh zaten çoğunun envaiçeşidini yemişimdir, bilmediğim şey değilki ayol!!

Sadece tatlılara değil açık büfeye de dayandım, yiyebileceğimi düşündüğüm bir kaç şey aldım ama hepsinin sadece tadına baktım bitirmedim(z.yaglı enginar, mantarlı yoğurtlu mezeler vb. gerçekten en zararsızları.)

Ama tadını beğenmediğimi yemedim çünkü beni mutlu etmiyor, içimden de gelmiyor. EYYO!!

Bugün fırtınalar kopmuş İstanbul'da ama halen baharda olmamızdan yardım alıyorum. Midemde bir yumru var çoğu zaman, içim kıpır kıpır oluyor güneş çıkınca, şakıyorum resmen, bir mutluluk saçasım geliyor herkese. :)) aşık mıyım neyim ;)

1 yorum:

yeliz dedi ki...

HARİKASINN efferim elvanım. seninle gurur duyuyorum.
çok iyi bir yol. sigarayı canımın istemediği her gün kendimi böyle kutlamış motive etmiştim. çok faydalı olmuştu. canım istemedikçe sevinmiş, içmedikçe sevinmiş daha da içmemeye çalışmıştım.
öperim canım arkadaşım