24 Mayıs 2012 Perşembe

Umut kalacağına emek kalsın

Dün akşam eve biraz erken gittim, henüz evlendirme programları bitmemişti. Bu programlar baştan sona seyredilecek gibi değil ama itiraf ediyorum hafta içi evde olduğumda gündüz programlarında ne var ne yok bakıyorum. Kocaman insanların neler yaptığını görmek çoklukla itici bazen de çok komik oluyor. Dün akşam 25 yaşında bir adaydan duydum başlıktaki sözü, annesi söylermiş. Çok hoşuma gitti. Alt metninde benim için zayıflamak dışında başka şeyleri de düşündürüyor ama kolaylıkla mevzumuza uyarlayabiliriz :))
Zayıflamak konusunda atalete düşmek en cok başımıza gelen olay biliyorsunuz. Yaymak gibisi yok, ertelemek, düşünmemek. Yada emek verdiğimizde başaramayacağımızı düşünmek, çok kısa zamanda ulaşılamayacak hedeflerle umutsuzluğa kapılmak mümkün.
Aslında hayatımızdaki her konuda sadece hayal etmek, umut etmek yerine emek vermeye başlasak, bir gayret arzu ettiklerimize ulaşabiliriz. İstemediğimiz gibi olsa sonuçta ne olur ki yenilmek yok en azından çaba gösterdiğimiz için rafa kaldırıp yeni hedefler seçebiliriz.
Canım arkadaşım Yeliz'in bir önerisini gerçekleştirmeye çalışacağım bundan böyle; fotoğraf eklemek!
Neler ekleyebilirim diye düşündüm, kendi fotoğraflarımda henüz fark çok belli olmuyor. Belki bir ara ilk durumu ekleyebilirim.
Son günlerde yine moda ve kıyafetlerle ilgilenmeye başladım ve bazılarını giydiğimi hayal ediyorum. Biliyorsunuz son trend evrene olmuş gibi mesaj göndermek ki gerçekten olsun :)))
Alttaki bluzu bir kalem etekle ve yüksek topuklu bir ayakkabı ile kombinlemek muhteşem olabilir. Ne dersiniz? ;)

Hiç yorum yok: